tisdag, juni 09, 2009

Vilken start på veckan

eller ja vilket slut på veckakanske man ska börja med.i Söndag skulle vi först till Hovet och till Daniel och Linda men då ringer Daniel och säger att Linda har smamandragningen och då är det ju inte så bra att hälsa på där så dår var vi hemma en stund på fm, Hampus var och hämtade lite priser och donade lite eftrer jaktfesten de hade i lördags. Ja och sen åkte vi till Korrö och åt mat och där var ju guden så mycket folk så det tog ju lite tid där, men ack så gott var det sen åkte vi till Rävemåla och röstade och sen hem och ut med hunden och packa väskan och sen iväg till Jenny och Johan för att planera midsommar. Där var oxå Angelica och Marcus, Anders och Maria och Sofia och Markus och Thea och så var där två vovvar oxå Elsa och Svea. Ja vi åt ju frallor och dracka kaffe och så var det jordgubbar med glass. Sen bar det iväg till morfar och Qua, jag och Skrållan sov där till måndagen för jag skulle in på intervju så då åkte i in till Växjö på måndagen och jag lämnade Cornelia hos mormor och sen gick jag upp till SPCS för intervjun då och ja sen hem till mamma och äta lite och sen hem till pappa och mysa lite där, vi tittade lite på djuren och på fasankycklingarna och det seglade även en Glada över gården och väntade på att ta nästa byte :) Ja sen körde pappa hem oss till Kuppramåla och nu är det idag tisdag och för ca 15 min ringde SPCS tillbaka och ville att jag skulle komma in på en andra intervju - tjoohoo - så nu måste jag sätta mig ner och fundera ut lite frågor och även min löneanspråkan. Så jag ska dit igen den 17 kl 11,15. Ja just ja jag har ju köpt nya skor till Cornelia oxå vita fina sandaler äer det ( bild kommer) På fredag ska vi till Martin och Louise och grilla lite det ska bli jättemysigt, vi var bjudna dit i lördags men då gick det ju inte. Ja vad händer mer? Nä det är väl lugnt för tillfället, Stian och Wille kommer kanske till staden idag ska ringa henne sen och höra, för de kanske kommer ut och sover här....mys mys...Nä då var det väl dags att börja förbereda maten til Cornelia och sen måste jag nog plocka undan lite här i huset, önskar att jag snart kan få hem mitt andra skåp så det kan bli klart i matrummet nån gång, ja det få väl vänta tills Hampus känner att han vill. Ja det har varit en bra star på veckan iallafall och nu hoppas jag att det för blir lika bra hela veckan, ha det nu så gött!

Puss och kram och nyp i stjärten :)

1 kommentar:

  1. Vad kul att du ska på en andra intervju...stort lycka till! Vi ses på Fredag Kram Kram

    SvaraRadera