onsdag, juni 17, 2009

Miss Marple = söt tant

Nu är vi hemma igen, jag och Busan, vi har varit i Växjö och hos mormor. Jag har varit på SPCS på en andra intervju och det kändes väldigt bra men det behöver ju inte betyda att jag får jobbet men det känndes bra iallafall. Jag har lite lite lite lite panik över Linda och Fredriks fest, jag var inne på Aima i tisdag och kollade och där hittade jag DEN, men då fanns den ju inte i min stl, jag har även kollat skunkfunks hemsida och den finns inte med där heller - S A T A N - kollade även zoovillaga och ett annat ftg på nätet men de hade inte den heller. Jag blev störtförälskad i den, blev så besviken så nu får jag ju börja om från början igen - SUCK.
Hampus är med Nisse och lägger i båten, Busan sover nu och hunden ja, han stal halva karrén när vi hade varit ute nu ikväll, den låg på bänken och det tänkte ju inte jag på så när jag bytte på Cornelia så stal han den. Ja vi får ju se hur han blir i magen DUMMA HUND!!!!!!!
Annars har det väl inte hjänt sådär jättemycket direkt. Hampus han jobbar på på JGA, det är verkligen super att han fick jobbet där. Var på Willys och handlade idag innan vi åkte hem, en väldigt bra butik, jag har liksom aldrig trott på den riktigt men jag erkänner att jaghar haft väldigt fel för där finns allt och det är väldigt fint och frächt där oxå.
Nu ska jag titta lite på Miss Marple och sen är det nog dags att sova, har lite sysslor finför midsommarafton att styra med, jag ska baka lite frallor till tänkte jag. Ska komma på en lek att ha med oxå.

Ha en underbar onsdagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar