onsdag, juni 03, 2009

ÄNTLIGEN - 5 steg på rad!!!!

Nu hände det!! Efter en stadig middag så gick hon....5 steg åt gången och det går bra, Min lilla önskan gick i uppfyllelse, hon går innan midsommar :) Nu är Ina och JOhan på väg till Sweden Rock i Norje, hade varit skoj att vara med, det var många bra band där i år. Vann precis ett påslakan på tradera med nalle puh på - ett helt nytt - ja nä nu ska jag nog inte lägga några fler bud där, jag är på jakt efter en klänning eller nått till midsommar, ja jag eller vi Cornelia och jag ska till Växjö på måndag, de ringde från Visma och undrade om jag ville komma på en intervju för supporten och det kan man ju inte tacka nej till. Undrar bara när det är dags om man skulle få jobbet menar jag....Ja det löser sig alltid!!! och gör det inte det så får jag väl tacka nej och söka vidare...Cornelia får ju inte komma i kläm!!!
Ja nä jag skulle egentligen bara skriva att.......
den 3 juni 2009 tog Cornelia sina första steg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar