torsdag, juni 25, 2009

en lååång natt blev det

först kunde jag inte somna för det var varmt och så låg Cornelia bervid och donade och när jag väl hade somnat så fick jag sova 2 tim för sen vaknade jag av att Cornelia höll på att brinna upp hon hade 39 graders feber, så det var bara att stiga upp och ge alvedon och sen tog det 2,5 tim innan hon somnade riktigt. kl 9 idag ringre Rolf och säger att skaderegleraren kommer och tittar på badrummet - verkar "stå" vatten i hörnan uppe i badrummet. SUCK!!!!!!!!!!! Cornelia är iallafall mycket piggare nu och vovven har fått mat och jag har fått en halv kopp ljummet kaffe- Igår var sotaren här och hade brandinspektion och där hade hon några anmärkningar men det ska väl gå att fixa. Ja så kom ju Anna, Saga, Linda och Felix, de hade varit i Kosta och shoppat till Lindas mage :) Sen på kvällen var vi och grillade hos Lotta och Rolf, tack för god mat och trevligt sällskap! Cissi och pojkarna och Linus m familj var där oxå. Det blir inga bilder idag, kameran måste ha laddning och jag har inte orkat fixa det än! Fick förresten Lingon och Blåbär katalogen igår, vilken förändring, helt otroligt jättemycket fina kläder!!!!! Där blir det ju lite shopping till hösten sen!
Kram C&C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar