torsdag, juni 11, 2009

Plåster, varför finns det aldrig hemma?

Jag hade verkligen behövt ett plitet plåster idag, men istället fick jag ta tejp, Grimm var grymt kissig idag på morgonen,  ja iallafll och då måste jag ju först ha ner Cornelia i vagnen och sen på med koppel och ut men det gör man inte hur lätt som helst ja när vi väl kom ut så kissade han såklart men så har kräken varit lösa igen - vi har fått kossor som granne - och då var han nyfiken på detta och tog som vanligt i kopplet och nu sitter min pekfingernagel bara fast till 50%, ja det gör lite ont men men, Hunden är ju nöjd. Jag försöker träna med Grimm hur han ska bete sig med koppel på men det är svårt att få han att förstå när inte hans husse är så hjälpsam på det viset utan låter honom gå som han vill. Så den veckan som strtade så bra det är över. Fick veta att det ska skrivas papper på huset på lördag men ja jag vet inte och jag lär inte få veta nått heller. Ja jag struntar i vilket nu kommer Ina på lördag och skulle det vara så att det ska skrivas papper så kan väl Hampus göra det själv. Såg att rean på H&M hade börjat, men det finsn inte så mycket pengar kvar för Hampus har inte fått lön eller slutlön så jag fick för över mina pengar till matkontot. Tur att jag hade lite pengar :)
Idag kommer Philip hit och ska vara här när Cissi är på begravning, ska se om vi kanske kan baka lite muffins eller nått, ja vi måste väl ha lite middag oxå. Nu ska vi se om jag kanske hinner få i mig lite kaffe innan Cornelia vaknar, för hon är klängig just nu och ska vara uppe hos mig hela tiden så nu mer så lagar vi mat ihop vi dammsuger ihop ja hon är med alltid. .

Nä det är ingen bra dag i dag men såna dagar måste men ju ha oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar