lördag, juni 06, 2009

Du gamla du fria, du fjällhöga nord, du tysta...

...du glädjerika sköna, jag hälsar dig vänaste land..lalala la lalala la lalala la la la..Jag gillar vår nationalsång måste jag säga och vilket väder vi fick på vår dag sen. Ja idag är det lördag och jag håller på med en älgkalvfilé gryta till jaktlaget, de ska ha fest, men jag är inte bjuden :( Nåja...Skrållan soveroch vovven är faktiskt inne, han fick en grisfot av mig så han är nöjd och glad fast snart åkerr han ut i hundgården igen, synd att vara inne när det är så fint väder. Igår ringde Cissi på eftermiddagen, hon tog pojkarna med sig ut till Kuppramåla och så fikade vi lite och sen åkte vi till Tingsryd med Lotta och handlade lite mat och sen gjorde Lotta hamburgare och åt vi lite på kvällen och hade det allmänt mysigt och ja jag bakade bullar igår, de blev bra jag gjorde hälften med kanel och hälften med vanilj. Hampus har inte hissat flaggan - suck - nä jag kan inte, jag är så rädd att jag ska tappa ena "snöret" och det villl jag inte höra sen så det är lika bra att låta bli. Imorgon är en fullbokad dag. kl 11,00 ska vi till Hovmantorp till Linda och Daniel och Oliver och fika lite och sen kl 17,00 ska vi till Jenny och Johan och planera midsommar och sen hoppas jag att Hampus kan ta omvägen runt Växjö och släppa av mig och Skrållan hos mamma för jag ska på intervju kl 13,00 på SPCS på måndag. Hoppas att det inte tar för lång tid bara. Nähä jag ska ta och slänga in en maskin tvätt till och sen jag ska softa lite.
Ha en skön dag!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar