måndag, juni 29, 2009

Lata dagar i solen

hade varit helt underbart. Ja vad har hänt i helgen? I fredags gjorde vi inte mycket det var lugnt och skönt i lördags så var Louise och Martin här på kvällen och vi grillade lite och hade det jättemysigt och i söndags var Hampus i skogen och sen på em var vi i Stenslanda och hämtade lite möbler och hade det mysigt, grillade lite korv och så. Jag har fortfarande inte laddat batteriet i min kamera, ja jag vet det är höjden av lathet men jag har inte hunnit. I lördags så var Rolf här oxå och hjälpte Hampus med att ta upp golvt i badrummet, det var inte så farligt som jag hade föresteällt mig och det var ju bra, så nu har vi en avfuktare som står i badrummet och ska torka upp det lilla som är där och sen ska Hampus lägga nytt golv och sen får mattläggaren komma och lägga ny matta. Jag är grymt impad av Hampus, hur duktig han är på att backa med släp!! Kollade på han igår när han backade in bilen i lagården med lasten vi hade från pappa! En liten mus i sophinken har vi oxå, han är ganska söt kanske 3-4 cm lång med stor bruna ögon och stora öron, han överraskade mig nu på morgonen när jag sklle slänga Cornelias blöja! Jag borstade Grimm igår och jag hade nog kunnat fortsätta hela natten, han satt blickstilla i 30 min och njöt, jag fick nog bort halva hunden och jag sänkte säkert hans kroppstemp med nn grad oxå. Jag ska ta med mig borsten nu när vi ska gå ut och fortsätta att borsta lite. Jo men vi var ju hos farmor i lördags oxå och där träffade vi Zigge-Bus. En rejäl pojk det, men det dröjer nog inte länge förren han kryper och sen lånade vi sandlådan och farmor var med i den och Cornelia tyckte att det var sååå kul så vi kanske får gå bort där en liten runda idag oxå. Hon gillar att vara hos sin farmor och farfar! Nähä nu har Grimm ätit upp så nu är det dags att gå ut måste bara byta på Busan först.
 
Soliga hälsn. C&C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar