tisdag, juni 02, 2009

Trodde att det skulle bli sämre

väder idag men ack så fel jag hade - eller vilken tur att det inte belv som jag trodde. det är underbart väder även idag. Idag hade vi en liten lugnare morgon. H kom upp som han skulle tror jag. Igår bestämde vi oss för att bryta en midsommartradition, vi ska vara i Rolsmo på midsommar nu, det blir kalasbra för Grimm kan följa med oxå och så är det ju nära hem :) Vi var bjudna till pappa oxå men nä nu blev det så här och det kommer att bli kanonkul, Fia och Marcus träffar vi ju inte så ofta tyvärr. Jag är så kass på att höra av mig! Igår var jag och Lotta hos Cissi på Me&I och Skrållan var hemma hos pappa, de hade visst cyklat en runda med farfar, men det tröttade inte ut henne nädå för när jag kom hem så var hon fortfarande vaken och då var kl 22,00 men hon somnade ganska snabbt. Hampus såg ordentligt trött ut så jag hann väl knappt innanför dörren förren han gick och borstade tänderna och gick och la sig. Ska se om jag hittar nån klänning eller nått klädesplagg till midsommar och så är det ju 30+30 års festen i juli oxå och då vill man ju vara fräsch!!! Ska se om jag kan ta och torka golven idag oxå det är ju ganska så smutsigt på dem nu har jag märkt på Cornelias knän.

Ha en underbar tisdag.

Kram från C&C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar