torsdag, juni 18, 2009

Sol?

Nä det regnar och regnar och regna, Tack Hampus för att du lämnade din regnjacka hemma idag, hade jag inte haft den så hade jag varit sjöblöt nu. Grimm bryr ju sig inte om regnet han måste ju uträtta sin behov ändå och det gör han gärna ute som tur är. Nu ligger han och gnager på ett ben. Skrållan hon sover eftrer en flaska välling, ja hon fick en flaska nu istället för gröt för hon var ganska så trött, hoin var vaken mellan 03-04 inatt eller ja idag på morgonen...Men sen sov hon fram till 08,00. Då ville Grimmse oxå stiga upp, han är så snäll på morgonen och det är han väl för att slippa kojan tror jag. Han stiger upp med Hampus som är ute med honom och när Hampus ska köra till jobbet så släpper han in honom i sovrummet och där lägger han sig och sover igen. lille mysvovven. Jag har fortfarande huvudbry om Linda och Fredriks fest och om vad jag ska ha på mig, förslag någon???? Nä jag får leta vidare. SKa ta och bakalite frallor nu tänkte jag. Jag hoppas att vädret ändrar sig till i morgon, det hade ju varit skönt om sommaren kom lagom till midsommarafton, annars kan det nog bli kallat om det ska fortsätta som idag. Såg på facebook att Henrik kommer ner näst nästa helg med barnen, det är typ ett års sen jag träffade dem, det är alltså Hampus kusn, de bor i huvudstaden. Hoppas att vi kan få ihop så vi kan träffas, det vore ju mega skoj. Ja vi kan ju vara här eller nån annanstans. Nä dags att leta recept på frallor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar