onsdag, juni 10, 2009

var är sommaren?

Jaghar hittat en jättefin tunika på lindex i naturvitt och svart, tror att jag ska köpa den till Linda och Fredriks 30+30 fest. Till hlegen kommer nog Katharina och Johan, är så sugen på att tatuera mig nu, mmm måste bara spara ihop lite pengar till det....Jo Katahrin avnn PS2 + singstar på jobbet, hon sålde mest produkter och då fick hon detta lilla paket av deras säljare - GRATTIS - så nu kommer hon väl til helgen om hon inte blir superdunder sjuk vill säga :). Annars är det lugnt lugnt lugnt. Stina och Wille och Bubbis är i stan, fast de kommer nog inte ut hit till skogen, det tror jag inte, fast hoppas kan man ju alltid göra. Nåja....ja nu när det är nära att jag får jobb så börjar endel att oror sig för det och när jag inte hade jobb så var det oroligt för det, jag vet inte hur jag ska göra för att det ska bli bra. Jag måste ju jobba heltid till en början för att lära mig jobbet det går ju inte att vara där bara ibland i börja, jag måste känna att jag kan det för att jag sen ska kunna gå ner i tid. Nåväl, det löser sig alltid bara jag får lite hjälp av Hampus så kommer det att gå bra. Annars får jag väl tacka nej till det. Nähä lite kaffe nu och sen kolla lite vad som finna att äta till middag.
Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar