söndag, juni 14, 2009

Solen skiner

Igår var Katharina här, vi bar en runda i Kosta och där var det mycket folk. Märkas att semestrarna börjar och att turisterna kommer. Jag köpte mig en jeanstunika .- jättefin, kanske att jag ska ha den på 30+30 års festen, det beror lite på vädret, den har nämligen lång arm. ja 650 kr kostade en och det var halva priset så jag ska väl vara nöjd, sen köpte jag ett par prickiga och ett par svarta tajts till Skrållan och en liten tjockare grå tröja som kan vara bra att ha - 75 kr st på tajtsen och 175 kr för tröjan ja nä det var väl bra priser. Hampus är iväg och ska röja klart det sista i skogen på den platsen där han började, ja det är inte så långt för han är typ bakom lagården. Det blir jättefint där nu ser det inte ut som en snårskog längre utan ja som det ska. Jag tänkte jag skulle putsa lite fönster idag nu när solen skiner.. Ska ut med vovven först bara när hon har vaknat. Annars häner det inget alls här i Kuppramåla ja nä inte på Björkelund iallafall, ska se om jag kan be Hampus att ta hem lite rödfärg snart så att jag kan börja med lagården, ska se om jag inte kan måla framsidan på den i sommar + fönstrerna oxå så klart, det var vara samma lika som garaget.

//C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar