onsdag, juni 03, 2009

det blåser upp till OVÄDER

Sitter och väntar på att värst åskvädret ska komma, jag har dock inte hört nått än men dte är precis svart runt om huset här, det regnade innan så det kanske inte blir mer än så ingen blir gladare än jag, för är det nått jag inte gillar så är det åska och spindlar och på tal om spindlar så har jag redan haft ihjäl två, en stor och en liten, fattar inte hur de tar sig in, det måste vara väldigt otätt detta huset, fy och usch för spindlar. Skrållan sover och det gör visst hunden oxå så jag är här ensam, sitter och funderar på vad jag ska ha på mig den 4 juli då är det 30+30 års fest på Logen i Korrö, det ska bli riktigt trevligt!!!! Ser ut som om det blåser upp till världens storm, nordliga vinder oxå så det är rejält kallt.. Man skulle kanske ta och kura ner sig i soffan med en bok, eller kanske fortsätta och sirtera gardinerna och lägga dem på plats. Har jag inte några roliga bilder att visa heller och inte roligt har hänt heller så nä det blir väldigt tunt även denna gången, fattar inte det. Jag brukar ju inte ha nått problem att skriva men ja så är det nog ibland. Cornelia har väl inte gjort några framsteg heller direkt utan hon ja hon går ju om man håller henne i handen, hon är en liten fegis när det gäller det, för det ser ut som om hon kan gå men när man släpper hennes hand så har hon plötsligt inte några ben ;) Ja det släpper väl det oxå nån gång, ho kan u nte gå på knäna i all oändlighet. Nähä dags att stänga till fönstret.

Ha en trevlig onsdag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar