torsdag, juni 04, 2009

*****gääässssp******

Kunde verkligen inte sova igår. låg och tänkte på jobb, dagis, och så detta förbannade jävla körkort, att jag inte ka få tummer ur nån gång och bara ta det, men jag fråhgade Hampus igår om vi kunde börja köra lite igen det går att skriva och köra upp privat så varför inte ge det en chans. Så ja en 5-6 timmar har det blivit iallafall och det är ju inte fy skam, Vi steg upp kl 07,19 idag, en ganska behaglig tid att stiga uppp på måste jag säga. Idag är vädret betydligt mycket bättre än igår. Nä det åskade aldrig igår däremot så kom det en liten hagelskur. På lördag ska Hampus på jaktfest och jag ska göra i ordning två st kalvfiléer jag gör en liten gryta av dem tror jag, det är enkelt och snabbt gjort. Hampus sa nått om att vis kulle åka och handla nån dag, undra vilken dag han menade...Ja vi skulle ta en tripp till Nybro då var det väl tänkt. Jag älskar den butiken, Ica Kvantum i Nybro frächt, bra grejjer, snyggt upplagt och ja en bra butik helt enkelt. Nu vaknade Skrållan. Ja har lagt ett förslag til Hampus, att kanske ha en liten kusinträff, alltså på hans sida, inte på min sida jag har för dålig koll på mina kusiner. Kanske nu till sommaren, det behöver ju nte vara jätte avancerat, jag sa att han kunde ju höra med sina syskon om de vill vara med på det, jag tror nog att det skulle uppskattas. Vi kan ju vara här i Kuppramåla, gräsmattan är stor nog för alla barnen och plats både inne och ute finns. Ja vi får se, han tar ju ofta lite tid på sig när han ska bestämma sig.

puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar