fredag, juni 10, 2011

Fredag....

Skriver med blått idag då det regnar och regnar och regnar, nä jag klagar inte, jag tycker att det är ganska så skönt, det är lätt att andas idag.

Nåja tänkte bara skriva att Hampus mår bra och han har 5 stygn i fingret och en fastsydd nagel. Han är och jobbar idag så det går ingen nöd på honom.

Vi ska på student idag hos grannen, det ska bli kul. Äta go mat och treäffa trevliga människor. På tal om go mat så är min mage hungrig nu men jag ska bara jobba en timme till ungefär och sen ska jag bege mig mot dagis och hämta skrot tänkte jag. Men jag får nog svänga inom butiken innan jag åker vidare.

Det gjorde susen, alla den ull som jag borstade bort på hunden, han fäller inte allas så mycket längre utan mer som normalt.

Ha en skön fredag

Lev Väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar