onsdag, juni 01, 2011

jodå så att eehhh...

ska inte skryta med att det finns hur mycket som helst att göra idag. Men i kväll så det firas, kan inte säga så mycket just nu men jag kan återkomma till det lite senare ikväll typ när jag är på väg hem.

Vår sommartid har börjat på jobbet nu vilket betyder att vi stänger kl 16,00 juni, juli & augusti och det är hur skönt som helst, då vi inte har någon säsong att tala om direkt, sen drar det igång igen i augisti september och det är alltid lika härligt :)

Jag jobbar på fredag trots att det är klämdag men eliten måste ju vara på plats eller??? Nä då Hampus är ledig så C är hemma hos honom och då kan jag ju jobba utan problem ju. Till helgen firar vi svärfar som har fyllt år så då blir det fullt ös igen, annars så ska jag försöka få lite färg på mina stackars ben. De är lika vita som en burk alvedon. Så på med shortsen och ut i solen är det som gäller i morgon.

Nu har vi 30 min kvar sen ska  jag till salongen och platta till håret och sen fixa en grej.

ha en skön eftermiddag/kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar