torsdag, juni 16, 2011

Svaveldioxid

har läckt ut vid Bruket i Lessebo. 12 personer skadade och området runt Bruket är avspärrat. Men utanför området ska inte inte vara farligt att vistas. Detta enligt Per Petterson räddningschef. Det går att komma runt så jag kommer hem även idag. Det är otäckt när sådana här olyckor händer. Det var visst en slang som började läcka från lastbilen som skulle tanka över gasen. Hoppaa att de som är drabbade klarar sig
Som sagt jag är på väg och och det var nog inte meningen att jag skulle köpa en svart ballerina skorna för bussen var 15 min sen idag från jobbet till city och nu finns de nog inte kvar. Typiskt men men jag har ju mina fina röda skor.
Imorgon väntar körskolan och frisören och jag ska passa på att köpa en sommarpresent till C och sen till hennes lilla kusin som kommer hit för att fira midsommar med oss. Det ska bli jättemysigt.
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar