fredag, juni 03, 2011

Sushi...

......det blev det till lunch idag och det var så GOTT man får passa på när man ska luncha själv. Hemma är det bara jag som äter det. Tror att Hampus oxå skulle tycka om det omhan bara smakade, men det är ju det där med RÅ fisk, Fast råbiff äter han och tycker är gott så jag börjar tror att han inte vågar eller att det bara har blivit en princip för honom.

Hampus ringde innan och han satt upptagen i telefonen när jag ringde men de skulle göra sig i ordning och gå bort till FARMOR. Cornelia tycker att det är så roligt att vara där.

44 minuter har jag suttit ready nu, men ingen som ringer och det förstår jag med tanke på att det är typ 27 grader varmt och strålande sol ute. Nåja, snart blir jag ensam och då blir det nog mer att göra, inte för att jag tycker att det är tråkigt och jobbigt så men jag trivs bättre när jag har mycket att göra, därför längtar jag till högsäsongen...det är i höst och vinter och då flyter allt på så bra.

Pjuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar