tisdag, juni 07, 2011

J'ai une conscience coupable

Mon pauvre chéri serait avons dîné avec lui aujourd'hui, mais je n'ai pas eu le temps hier pour finalement atteint, puis il est si bon, si il dit qu'il peut manger des sandwichs.

(Min stackars älskling skulle ju haft middag med sig idag, men jag hade inte tid igår att laga nått och då är han så snäll så han säger att han kan äta mackor.)
 Je voudrais vraiment apprendre le français, maintenant je suis la plupart du temps et de jouer et de regarder et de traduire självmen pense que c'est merveilleux si nous pouvions parler couramment le français, ou la ....

(Jag skulle verkligen vilja lära mig franska, just nu sitter jag mest och leker och kollar och översätter självmen tänk vad härligt om man kunde tala franska flytande, det eller....)
 
..... italiano, vi è anche un linguaggio che vorrei essere. che suona così incredibilmente romantico

(.....Italienska, det är också ett språk som jag skulle vilja kunna. det låter ju så otroligt romantiskt)


Men svenska är inte så tokigt det heller. Japp jag sitter på jobbet och bloggar, jag erkänner utan tvekan. Sitter och funderar på utvecklingssamtalet som jag ska på ikväll. Satt med hunden igår som ni aknske såg och de var in i bomben vad mycket ull han hade som gick att borsta ur och jag tror att om jag sätter mig ikväll igen så kan jag nog  få ut lika mycket till, nåja, hunden var nöjd och svalorna blev nöjda över allt bomaterial, den värmer och isolerar bra den där ullen.

Snart dags att gå o äta. Ha en skön eftermiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar