onsdag, juni 22, 2011

I´m singin´ in the rain

Hällregn kan man säga att det blev helt plötsligt, vet inte vad som händer men himmlen öppnade sig, då är det skönt att sitta under tak.
Usch fick så dåligt samvete men jag avbokade min körkeltion i morgon kl 17,05, jag känner att jag kommer att stressa igenom den efter som det är midsommar dagen efter och vi får gäster. Nä jag orkar inte med att stressa hem och dona och sen vara skittrött dagen efter, men jag bokade bara om den till en annan dag istället. Mitt mål är ju att ta mitt körkort innan jul (men säg inte det till nån).

Ska ner på lunchen och handla idag igen. man får ta lite då och lite då iom att jag inte har nån cykelkorg och jag tycker att det är så svårt att cykla med stora tunga kassar :) Idag blir det mest torrvaror så jag slipper springa i kylarna här och hämta och lämnar, Måste komma ihåg att köpa en borste till hunden, för den gamla har gått sönder.

Så nu ska jag snart ta lunch.

Ha en bra onsdag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar