tisdag, april 09, 2013

Fina Flickor

Dessa fina flickor är mina
Cornelia fyller 5 nu i april och Lova är 2 månader
 

 
Vi var på BVC igår jag och den lilla hönan och hon väger nu 4840 g och är 57,8 cm lång så nu är det 62 kläderna som gäller. Hon BVC sköterskan blev lite oroligt över Lovas vikt, hon tyckte inte att hon hade gått upp tillräckligt?? Jag fattar nog inte riktig detta om hon har vuxit 3,8 cm på en månad och gått upp 400 g så är det väl inte så konstigt att längden har tagit över vikten? Ja i alla fall så fick jag en ny tid om två veckor för att se så hon verkligen går upp i vikt.
 
Nu ska vi klä på oss och gå en runda med hunden och sen ska jag ta och städa upp ute lite.
Ha en fin dag.
 
Kram Lina
 
pssst...Grattis till Fam Carlsson som fick en liten pojk den 2 april

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar