onsdag, april 03, 2013

Att ha en vanlig dag

I dag har vi varit lediga, jag har putsat fönster på våning 1 och hängt upp lite nya gardiner i köket. Det blev ett par gamla hemvävda linnehanddukar, ja jag är supernöjd.

I morgon bär det iväg till förskolan för Sessan och för mig och Lova väntar andra äventyr, nä det är inte så mycket till äventyr egentligen. Vi ska till S-landa och röja lite och packa lite till och sen ska jag till banken och fixa lite. 

Maken har köpt oss en iPad som jag nu inviger, det funkar fint, lite enklare att skriva på än på telefonen och lite nättare än att sitta med den bärbara dator.  Han gjorde om vanligt en bra affär. 
Sitter och pusslar med Sessan samtidigt som jag bloggar och funderar på mat till dopet som måste planeras och hennes 5 års dag kommer ju nu om bara några veckor, ja typ två. Dopet blir det 11 maj det är Kristi Sflygsre helgen, hoppas att jg får ha det på lördagen. Kommer inte igår vad jag hade för mat mer än dubbelmarinerad fläskfilé och kyckling och pastasallad. Får väl bli nått liknande.

Nu ska jag pussla klart och dricka min kaffe och sen är det fax för duschen för C och TV för mig.
Ha en fin kväll.

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar