måndag, april 15, 2013

Stödrätter, Block, Skiften och EU-bidrag

Sitter med lite olika typer av papper nu och försöker göra rätt för mig, både för eget bruk och för pappas, ja jag håller på med stödrätter och EU-bidrag och skiften och block hit och dit och så ska jag försöka få tag på Länsförsäkringar och skatteverket men fick precis veta att Skatteverket har stängt? Konstigt nåja jag får ringa dem i morgon igen. Jag har inte bloggat på några dagar och det är för att jag har haft annat för mig. Har inte varit hemma så mycket utan varit i stan hos mamma, jag har varit och klippt mig och så har vi varit ute en del nu när det har varit så fint väder....på tal om väder så undrar jag vart solen tog vägen.
 
Maken är och köper födelsedagspresent till Sessan som fyller 5 år på onsdag...Jisses vad tiden går for det är ju inte längesen hon fyllde ett år ju
 
 
Men tiden går fort som sagt. Nu har vi ju en annan liten höna också som ser likadan ut som sin storasyster
LOVA
CORNELIA
 
Ja kanske inte världens bästa bilder men ni ser ju....haha L Ä S K I G T
Dags att ta tag i lite mat nu.
 
Ha en fin kväll
 
Kram Lina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar