onsdag, april 24, 2013

Plötsligt händer det...

....eller ja jag ska inte säga så än egentligen men enligt mina uträkningar så kommer jag att ha typ 500 kr över till denna månaden som jag kan lägga på födelsedagspresent till min syster och kanske även bjuda Sessan på en glass när vi är i Göteborg.
 
Nu är resan och hotellet bokat och klart vi reser den 17 maj dit och hem den 19 maj så två nätter i Götet blir det, ska passa på att träffa min fina fina vän Evelina också. Först Liseberg på fredags eftermiddagen och på lördagen springer H Göteborgsvarvet och på kvällen ska jag och flickorna titta på Melodifestivalen - finalen - med chips och godis i sängen. H ska ut och äta med några kompisar (om han orkar)  Sen på söndagen är det upp tidigt för tåget går redan klockan 10, tyvärr blir det tre byten men vi är hemma till eftermiddagen i alla fall.
 
Nu ska jag göra lite middag, dags för fläskpannkaka.
 
Ha en fin dag
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar