fredag, augusti 23, 2013

Dagens löp

3,82 km
26,50 min
7,02 min per km
307 kalorier

Idag sprang jag och det var en riktig skit dag men jag tog mig runt OCH jag gjorde även min utmaning som idag är 15 situps, 5 crunches, 5 leg raises, 10 sec plank, 6 triceps dips, 4 push ups och 8 mountain climbers. Jag gjorde 10 av varje förutom situpsen för där gjorde jag 10*3 plus att jag gjorde 10*3 på ryggövningar oxå.
Utmaningen gör jag varje dag så den kommer ni få läsa om varje dag nu i 30 dagar! Hoppas att jag kan se skillnad, jag kommer säkert känna skillnad men jag vill SE oxå!!! NU JÄVLAR!!!!

Mmm jag är taggad, vill och ska ha snygga armar och en mer vältränad mage och rumpa. Tror ni att jag fixar detta? Jag håller tummarna förut själv!

Nu tar jag fredags kväll och brygger mig en stoooor kopp te.

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar