måndag, mars 14, 2016

Att ha Dagens Tips

Igår kväll var jag hos LERA.NU
jisses så mycket fint hon har. Hade sessan med mig och hon fick en liten rundvandring för hon undrade om Linda gjort allt detta fina själv. Hon fick se den lilla hörnan där hon drejar och Linda förklarade för henne hur hon gjorde. En jättetrevlig stund i ladan.
Jag handlade så klart med mig lite av varje hem och C hon köpte sin en blomma i keramik.
 




 
Påskkärringen kan man göra om till tomte, bara lyfta på hatten och ändra ullen eller ta bort den helt om man vill det. Den är helt underbar i alla fall, så där fulsnygg som jag gillar.
Sen köpte vi ju dessa söta små blommor som man kan ha överallt.
 
Äggskalen i bakgrunden är köpta sedan tidigare men kommer också dem från LERA.NU och dem har jag framme året runt. går att plantera i eller använda som godisskålar eller varför inte sätta ett värmeljus i.
 
Älsk på den butiken.
 
Kram Lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar