torsdag, mars 24, 2016

Att ha en gå-bort-present


 
Igår kväll när maten var undanplockad, golven dammsugna och barnen somnat så kände jag ett plötsligt måste att pyssla.
Tog fram massor med gamla påskägg och mina burkar med Chalk Paint från Annie Sloan.
 
Ja resultatet ser ni ju ovan.
 
Nöjd?
 
Ja jag är jättenöjd, hoppas du att mottagaren blir lika nöjd, ägget har ett fint innehåll också men det är inget jag kan avslöja nu. Det kommer efter lördag.
 
 
Jag använde:
 
Gammalt påskägg i valfri storlek
 
Chalk Paint från Annie Sloan HÄR
 
Fina fjädrar ( jag har köpt mina på Lundens Växthus)
 
Sisalsnöre från Nelson Garden
 
Måla ägget i valfri kulört, låt det torka och måla en gång till för bästa resultat.
Lägg nått fint i ägget och sno om snöret och knyt en rosett och på med en fjäder eller två.
 
K L A R T och lätt som en plätt och fint blir det också.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar