lördag, mars 12, 2016

Att få nybakat till frukost

 
Ny bakade frallor till frukost, solen skiner utanför fönstret och det är helt underbart. Vi är bortskämda med att Hs mamma kommer varje lördag klockan 8 med nybakade frallor från bageriet som ligger 5 km från oss.
 
Idag väntar lite dans, Street Hop, för mitt stora hjärta och sen är det trevlig tillställning hos goda vänner. Det är alltid så god mat och trevlig hos dem så dit längtar jag verkligen.
 
Man blir alltid så varmt välkomnad när man stiger innanför dörren hos dem, man känner sig som hemma och det älskar jag. Jag har känt dem i 15 år eller 16 till och med kanske.
 
 
Men först blir det att plocka i ordning lite i sovrummet, ska städa ur en byrå på lakan till vagga och spjälsäng och skicka det till Kupan tror jag, så nån annan kan få nytta av dem, synd att de ligger i en byrå och tar plats.
 
Men nu första ska kaffet intagas och jag ska njuta lite av solen som skiner utanför.
 
Önskar er en trevlig fredag.
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar