torsdag, mars 10, 2016

Att ha värsta födelsedagspresenttipset

 
Det känns ju helt tokigt att man ska behöva ha problem att komma på vad man ska köpa till sin blivande åttaåring som önskar sig en iPhone 6, men som hon inte kommer att få.
 
När jag fyllde åtta år så fick jag en begagnad cykel, en bok och kanske nått klädesplagg eller så, lite pyssel i form av lera och lite pennor och en målarbok.
 
Det är ju inte våra barn det är fel på det är vi, deras föräldrar, som det är fel på. vi lever i en "materialiserad" värld.
 
Men så kom jag på att jag fick ju en kamera när jag var yngre och det tycker jag var S K I T K U L. Så nu har jag gjort slag i saken och beställt en kamera till min stora sessa. En Instax mini 8 Raspberry, det är en polariodkamera.
 
Bilderna har jag lånat från butiken jag beställde kameran i från och det är FUJIdirekt 
Jag tror att de kommer göra succé när hon öppnar sitt paket den 17 april.
 


 
Visst är den  H Ä F T I G det tycker i alla fall jag och jag skulle blivit gals om jag som 8 åring fått en kamera. Hon är ju pysslig så min tanke är ju att hon ska kunna ta lite bilder, sätta in dem i en bok och skriva lite om vad hon har gjort. Som en fotodagbok typ.

Det fanns även häftiga tillbehör som kameraväskan här ovan. Söt eller hur...
 
Så har ni idétorka så har hag värsta födelsedagstipset här.
 
En polaroidkamera för 995 kr Instax mini 8 som ni hittar på FUJIdirekt eller HÄR
 
Kram Lina
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar