tisdag, september 07, 2010

2010-09-07

Jag vet inte hur många gånger jag har skrivit detta datum idag. jag är helt slut i mitt huvud men oj vilken roligt dag det har varit på jobbet idag. Jag hann med att göra mycket på lunchen oxå, fixa busskortet och handla ljung och äta lite oxå, dock inte så mycket så jag är hngrig som faan nu men men det får vänta tills jag kommer hem. Hem ja det är långt tid just nu.
Jag har ett STORT problem , jag vet inte hur jag ska rösta i valet iår. Jag vet hur jag ska rösta i kommunvalet men inte hur jag ska rösta på regeringsnivå, det är jobbigt, egentligen så tror jag att jag ska rösta blankt men det är ju inte så kul men då röstar jag ju på att det inte finns något parti att rösta på för just nu tycker jag inte som något parti gör alls. Är det ena bra så är det andra dåligt, nä tack o lov är det bara val vart 4e år. Tog mig lite frihet att bogga lite på jobbet idag, det är ganska lugnt nu efter en ganska så stressig dag ellr najstressig var väl att ta i kanske men det var varit att göra hela hela tiden idag och det är ju jättekul. Snart hem till lilltjejen och gosa lite och sen laga lite mat, det blir nog falukorv och makisar ikväll.....

ha en underbar tisdagkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar