fredag, september 17, 2010

2010-09-17

Det är nästan bara måndag, fredag i min värld just nu, tiden går så otroligt fort ja jo det är klart jag tampas ju med tisdagarna fortfarande fast inte alla tisdagar. Igår var en bra dag, jag hann göra vad jag skulle åtminstonde räckte det iallafall. Idag ska jag en sväng till körskolan och plugga lite och så måste jag boka in lite nya tider (har fortfarande inte frågat pappa om ett lån men jag ska göra det snart) coh efter körskolan blir det affären och sen hem för att laga lite mat och sen mysa - för i morgon är det heldag med jobbet, vi ska ha kickoff och det ska bli väldigt trevligt. Oj bara en timme kvar.
Nähä ha en trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Hej Lina..Tack för kommentaren.Vad snällt av dig. ja det var riktigt tråkigt att det blev negativt besked. men det hade visst vart jättemånga sökanden..Hoppas ni får roligt på kick-offen ikväll Kram

    SvaraRadera