måndag, september 27, 2010

Måndag middag

...kommer att bli en överraskning då jag ska ut med en kollega och äta, alltid lika trevligt. Önskar nått gott och fräscht sm italienskt eller så, vi får se vad det blir. Ja då var det måndag och klädångesten hänger som ett åskmoln över mig. Jag måste ringa till Gina och kolla om de har den tunikan hemma som jag har hittat på på deras sida. Den är svart med spetstyg över superfin. Ring ring.....ja ja jag jobbar ju oxå så jag sitter ju inte här och slöar direkt, men det rä lite lugnare nu och då passar jag på. Jag har verkligen ÅNGEST över dessa kläder inför fredagen, Jag är ingen klänningsmänniska, kan inte slappna av i en klänning nä ja vill ha en tunikan jag har hittat på Gna tillsammans med ett par skinnleggings. Ja det fick jag lära mig i helgen av kära Fröken S att tajts är tjocka "strumpbyxor" med fot, ja jag har alltid trott att tajts och leggings var samma sak men ICKE....strumpbyxor är tunna och tajts är tjocka och leggings är sånna utan fot :)Nog om det skulle vara mest en liten parantes.
Undra vart fröken E håller hus idag, saknar henne, hoppas att hon hör av sig snart. Får ta och skicka ett sms till henne....
Nu ringer jag till Gina *håll tummarna* Ahahahhaaaaa den fanns!!!! Hon hänger den hela dagen på mig..tack tack tack....bara ett par tajts oxå sen är jag fit for fight..

Snart dags för lunch...
Ha en trevlig måndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar