torsdag, september 23, 2010

HJÄLP!!

Oj på fredag (alltså inte i morgon) är det verkligen Ladies Night men jag har inget att ha på m ig, var en runda p stan ionsdags men nada eller jo jafe hittade hur mycket som helst men med min kroppsform är det inget som sitter snyggt, hittade nu på hemsidan ett randigt linne - randigt på rätt håll - det kanske vore nått och ett par snygga leggings och mina svarta pumps...hmm aja jag får väl ta o kolla detta....i nästa vecka. I morgon är dte fredag och vi har frukost på jobbet, det är ju alltid trevligt i morgon blir det frallor med ja det finsn ju lite att välja på som solrosskott, brieost, vanligt hårdost, skinka, gruka, tomat och så har vi lite kex och ost på det och lite godis i form av kola :) jag tror att det kommer att bli bra. Om ni undrar över endel bilder utan text så är det så att jag har fått i gång min blogg med mina nya telefon men jag har inte riktigt lärt mig hur det funkar än, inte till 100 procent iallafall, men övning ger färdighet som det så vackert heter.Åhh det ska bli så kul att träffa alla nästa fredag det var ju ett tag sen nu och sen att man får en hel kväll ute med så goa vänner det gör verkligen livet värt att leva. Snart dags att dra ihop till en liten bjudning tror jag minnsann det vore ju trevligt....
Ja maken han är och jagar vildsvin ikväll i grannbyn och jag, jag har en deppig hund vid fötterna, han skadade ju sig för sbart två veckor sedan och det ser inte ut som om det vill läka nått vidare, sen får man ju inte titta så nog på såret heller för han sprattlar ju värren än en fisk, men det ser lite infekterat ut men jag vet inte till 100% får väl ta o kika i ficklampans ljus nu när han sover gott. Ja den andra lilla hönan hon har verkligen hittat sig en ny favvis. Hon slår upp HM katalogen och peka på ALLA "Hello Kitty" klädern, tyvärr så är ju inte den katten min favvis men nu har jag fått ge med mig, hon har fått en pyjamas och idag fick hon en tunika med Hello Kitty, fast nu tror jag kanske att det får vara nog med det. Ja jag har iallafall inte påverkat henne och proppsat på att hon ska ha dem och det känns ju iallafall skönt. Hon är inne i någon dålig fas nu när honinte ska sova på kvällarna, hon sover ändå ite alls lika mycket på dagis nu som innan men det är kanske bara en fas hon ska igenom. Nähä gott folk jag får tacka för mig denna torsdagkväll.

Kanske att vi hörs i morgon.

Puss och God natt

1 kommentar:

  1. Tack snälla för den fina kommentaren!
    Skulle också vilja gå på Ladies night!:)

    Ha en trevlig helg!
    Kram Sandra

    SvaraRadera