söndag, september 05, 2010

Första helgen i september

Ja vad jag älskar min dotter. Denna helgen har pappa haft lite annat inplanerat somEmmaboda med sin bror och idag var det arbetsdag med jaktlaget så det ha vi varit tidiga mornar. Idag när hon vaknade var inte pappa sängen så hon tittar på mig och säger - Var är pappa? Jag förklarar att han är i skogen med jaktlaget och har arbetsdag. Varpå hon utbrister med frågande ögon - Vill han inte sova mamma? Vad svara man på det? Det var varit en bra helg, vädret har varit underbart så vi har varit ute och cyklat på den nya trehjulingen som hon ar fått av sin faster med familj, den är verkligen uppskattad för idag skulle hon inte sova förrens den var intagen i huset. Ja vad har vi mer gjort? Jo vi har räffsat ihop äpplen som trillat och gett dessa till kossorna och så har vi hjäölpt pappa att köra in veden och så har vi cyklat en runda. Och nu är det snart dags för mig att borsta tänderna och gå och lägga mig för i morgon är det jobbdag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar