måndag, september 13, 2010

Ett litet Rött...

...bandage och 5 stygn blev det. Han blev sövd oxå och det tog väl 3 timmar allt som allt eller nått sånt kanske 4 förresten när jag tänker efter. För er som undrar så har vårans lille vovve skadat sig han har skrutit sit på något och det är sporren som har tagit stryk då så det är ju inte så att han har livshotande skador men han är trots det sydd med 5 stygn. Menj ag struntade i att sätta på han tratten idag för han har inte rört bandaget. Jag är fortfarande snorig och det stör mig och jag har dessutom ont i huvudet....tusan oxå...
Hoppas att flockorna hade det trevligt i löradsg, jag har inte hört nått från dem men det brukar vara trevligt när de anordnar något :)

Snart dags att åka hem med lite medusin (som Pippi säger) till Grimm och sen blir det nog en liten tur till pappa han behövde visst hjälp med mejlen..

Ha en fortsatt skön måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar