fredag, september 02, 2011

Broommsaaaa!!!!!

Oj oj oj vilken dag och vilken huvudvärk. Det började egentligen igår när Körskolan ringde. "hej, kan du komma imorgon 7.30" ehhhh...vad säger man då??? Får jag ledigt, hur kommer jag in till stan, kommer jag ihåg?? Ja det var många frågor men jag sa ja när jag fått klartecken från min chef att det var ok att vara ledig. Resten fick liksom bara lösa sig. Jag har ju turen att ha en man som ställer upp så han och C körde omvägen idag så hag kom med bussen tidigt till växjö. Love you for that. Usch ja hur ska detta gå. Jag var sååå nervös men när jag satt i bilen ENSAM så kände jag Detta fixar du- och det gjorde jag. Jag fixade ju även att köra sista biten hem. Nu har allt släppt och jag har en hejdundrande huvudvärk. Fick det innan vi skulle hem så jag fick en alvedon av LJ och sen tog jag en till när jag kom hem. Hjälper ytterst lite bara. Så snart dags att sova. Först en liten snabbrunda med Grimm och sen lite tv. H är på fest med jobbet. Han var så fin när han gav sig iväg. Ljusa jeans och en rutig kortärmad skjorta som han fått av Otto. Ha en skön helg alla söta.
Imorgon åker vi en sväng till morfar och på söndag till söta faster C och pojkarna på Me and I party.

Puss puss och tut tut.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar