söndag, september 04, 2011

Oh my god

Vad denna helgen gick fort. Lördag tvätt- och mysdag. Söndag kantarell plockar - och me and i dag. Jo då C visade vad hon ville ha. Ett par tights en klänning en tunika och en kjol. Tusen kronor. Handlade en klänning en tunika ett tröja ett par tights två par strumpbyxor och en kofta på pompdelux tidigare i veckan oxå detta en lusentapp. Men nu är höst- och vintergraderoben uppdaterad så nu blir det nog inget mer. Kanske nått mer om jag känner mig själv rätt men nu har hon iallafall kläder som är lagom och som går att matcha ihop. Ska sluta att köpa det som inte matchar eller jag ska bara köpa set om jag säger så. Nu är det bara vinterskorna som saknas. Snart dags att sätta sig ner och tänka över julklapparna. Nu har hon på allvar börjat leka med barbie så sånt kan hon ju önska sig.

Nu måste jag sova. Kan ju fundera på julklapparna en annan dag.

Over and out
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar