tisdag, september 27, 2011

..mina drömmar

Har ingen bra rubrik idag, vet inte vad jag ska skriva riktigt, kan som inte komma på nått bra..."Mina drömmar" kanske. Jag testar med det så får vi se vart det slutar. Klart att jag har många drömmar, just nu drömmer jag om ett nytt kök. Som ni har sett av tidigare inlägg så är det ett vitt lantligt mysigt kök jag är ute efter. Jag drömmer även om en vit jul, fast önskar att det inte blir som tidigare vintrar med meterhöga snövallar och blåsor, svett och tårar när allt detta ska skottas undan. Jag önskar mig en vit jul men kanske 20 cm snö och kallt. En pulkabacke åt min Sessa och mycket sol så klart.


Den 26 november är vi bjuda till min söta svägerska på "en dag i julens tecken"  Ska absolut bli kul att se vart denna dagen bjuder på. Vi skulle ha med oss lite av varje stod det på inbjudan. Tror att det kan bli en lien pysseldag med lite glögg och grillat korv ute och kanske senare lite värmande middag inomhus, det är så jag känner henne och det blurkar alltid bli himmlans mysigt. Kanske ska passa på att ta med julbocken fast då måste man ju packa med en massa granris, nåja det går ju bra att fråga.


Önskar en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar