fredag, september 30, 2011

Hiway to helg

som en gammal arbetskamrat brukar säga. Låter lite fånigt men det är ju sant. Idag passar jag på att besöka frisörstolen på www.sjalvfalletvaxjo.se/ när mina nära och kära åker till Tingsryd för tredje gången denna veckan. Jag ska även passa på att köpa en födelsedagspresent till Zigge som fyller 3 år nu i oktober, han ska få en radiostyrd Blixten McQueen från Bilar. Ska se om jag även kan hitta en lite paket till morfar oxå från C, hon ska ju oxå ge nått till morfar ju.

Idag får vi frukost på jobbet och det är bara så gott, kan ta en bild på det sen och visa er. Man längtar extra mycket till fredagen i och med detta. Idag ska vi kanske ha lite fredagsmys tror jag, ska se vad jag kan hitta på. Lite chips och lite annat gott kanske. På lördag blir det skogsarbete och på söndag blir det kalas hos morfar.

Snart dags för lite fika,


Ha en skööön helg




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar