onsdag, september 21, 2011

"Gör om mig"

Kände att jag var tvungen att göra nått med bloggen nu. Lite mer höstfin blev den, tycker jag. Idag är det grått grått gått utanför fönstret, längtar hem till mina älsklingar idag, vill krypa ner i soffan och bara hålla om henne. Kan inte fatta hur någon så hemskt kan hända, ja jag tänker så klart på det som har hänt i Sigtuna. Två små barn som har fått sätta livet till, hur kan man han ihjäl sina eller för den delen andras barn?
Visst jag kan oxå känna frustration och hjälplöshet och bli arg men jag skulle aldrig ALDRIG slå eller göra mitt barn illa. Hur skulle jag kunna leva utan henne? Min lilla ängel. Igår var hon så söt, jag hade precis kommit hem och satte mig för att äta lite ( hon och pappa kommer alltid hem innan mig) När jag ätit klart skulle jag hjälpa henne på med en film och då säger hon -"kom mamma så kramas vi" jag dör på fläcken. 

Nu återgår jag till arbetet.

Ha en fantastisk eftermiddag mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar