torsdag, augusti 23, 2012

Wyandotte



Hej Fina ni
(om det nu är nån som läser, ni är inte många som avslöjar er iallafall)
Jag tror att jag har kommit på vad det är för ras på våra hönor/kycklingar
jag tror att de heter Wyandotte, men för säkerhets skull så ska jag dubbelkolla med en fjäderfäexperti helgen.
Då kommer nog även den här godingen hem till oss. Han heter Gustav och är en vädurskorsning
 
 
Till helgen då, vad händer då?
Jo hemma är det mycket på gång, det är Linnerydsdagarna, det är årensning och det är Väckelsångsloppet så vi har att göra hela helgen!
 
Vad ska ni hitta på?
 
Ha en fin eftermiddag, nu är det dags att dra sig hemmåt.
 
Kram Lina
 
pssst....Pappa, nu är snart hönshuset klart och H är lite ledsen över att han inte kan visa dig det men jag brukar säga till honom att du både ser och hör det vi gör, och att du skulle vara stolt över honom. Saknar dig och Älskar dig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar