tisdag, augusti 28, 2012

Däppd i däsan

det är mindre kul att vra det kan jag säga men det går ju över, näsan är inte det värsta utan det är nog kliet i halsen som är mest arbetssamt. Som tur är vet jag ju att det är övergående.
Ja det är sant jag sitter här på jobb igen och bloggar - ajabaja - känner mig så omotiverad just nu, har ingen lust alls ta ta tag i nått. Jag gör det som finsn och sen får det vara bra. Usch jag brukar inte vara såhär men idag är en sån dag, jag är trött och trött och trött och inte alls sugen på att jobba. det sm är positivt idag är att jaghar hittat en present till Hampus och vad passar bättre än att han får den i morgon på sin namnsdag :) Tack snälla söta Jennie för att du tog med mig till Jula.
 
Har kollat lite på granngården oxå på nätsektioner men va faan 4000 kr för en hönsgård det tycker jag är mycket pengar när man kan slå ner 4-5 stolpar och dra ett nät runt. Så nu väbtar jag på att maken ska ringa och berätta vad jag ska köpa. Jag har hittat 8 stolpar för 300 kr och en rulle med 50 meter nät för 1125 så 1400 kr totalt det tycker jag är rimligt.
Så där ja nu ringde han maken och mannen i mitt liv, det blir så som jag hade på förslag.
*harkel* *host* *harkel*
 Fy farao vad det kliar!
 
Så nu ska vi till Granngården igen och handla :) härlligt härligt, jag älskar att fixa och dona med djur och sånt :)
 
På mycket bättre humör nu :)
 
Ha en fin eftermiddag alla galningar
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar