fredag, augusti 24, 2012

Utan bild

Men igår iallafall så blev dörren klar och den sitter på plats så nu är det en liten lucka för utgångshålet och sen en ram med nät för fönstret så det inte flyger in i det och så pinnar att sitta på och reden att ligga i :) sen sen är det klart för inflyttning så till helgen hoppas jag verkligen att det blir klart så vi kan hämta Gurra (kaninen) jag är så sugen på att mysa lite med en kanin.
 
Jag är i stort behov av nya höst skor då jag inte har några alls, hade två fina par men sular har gett upp på dem båda, frågan är då om jag ska lägga 699 kr på ett par urtjustiga som jag har hittat eller om jag ska köpa ett par billiga och sedan svära likadant till nästa höst när jag behöver ett par nya, det är den stora frågan idag.

 
bilden kommer från Ellos
 
Hur hade ni gjort?
Visst är den snygg? Sitter passa min fot väldans bra, men för en fattiglapp som jag så? Eller?
 
Var på apoteket igår och köpte Vitaminer/Mineraler och flourtabletter, fick väl gå dit idag oxå pga att när jag vaknade idag på morgonen så hade jag en rinnande näsa och en hals som gjorde så ont och så huvudvärk på det så nu fick jag springa ner dit igen så nu sitter jag här med Alvedon, Bafusin och Rihnocort Aqua -bästa nässprayet ever- ja och snorpapper då eller pappersnäsdukar som det så fint heter.
 
2 timmar kvar på jobbet nu och då undrar ni säkert varför ja sitter här och bloggar och det ska jag berätat för er, det finns inte så mycket att göra här just nu och jag orkar inte ta för mig och börja på nått nytt, det är fredag eftermiddag och klockan är 14,09 det är snart dags att åka hem (handla först) snoret rinner och ögonen känns dimmiga, därför gott folk sitter jag här och bloggar!
 
 
Ha en fin fredagseftermiddag
 
Kram Lina
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar