lördag, juli 13, 2013

Lyckliga jag



Måste säga att jag har haft tur i livet som har gått två sessor som dessa. Idag är det super Mario på "paddan" som gäller. Stor och liten gör saker tillsammans.

Idag har hela (nästan) familjen varit på Korrö och ätit, det saknades en familj. Det var så trevligt. Schnitzel och lax dominerade klart men även 250 gr american beef och gös stod på beställningen. Vad vi har firat? 
Ingenting men eftersom det är ett år sedan pappa valde att lämna oss och att det idag är min mormors födelsedag så tyckte vi att vi kunde träffas och äta lite och umgås. 

Så grattis lilla mormor på din 93 års dag, hoppas pappa har sagt grattis till dig där i himlen. Och du pappa trotts att jag för ett år sedan upplevde mitt livs värsta dag så har dagen idag varit mycket bra. Du är förevigt saknad av oss alla. ❤ Jag älskar dig ❤

Nu lite hemmagjord saft och lite mys vid TVn.

Tack alla som var med idag ❤

Kram Lina

1 kommentar:

  1. Tack för att vi fick vara med och försöka hjälpa till med denna dagen sa grannen som är anonym

    SvaraRadera