tisdag, juli 30, 2013

Det går bra nu

3,74 km
28.17 min
311 kalorier
7,34 min per km 

Det går bra nu och det känns bra. Känns inte dom om jag ska dö nu utan jag kan nästan njuta lite underhuden jag springer. Det känns så skönt när man känner första droppen svett som kommer bet gör näsan eller hur andningen stämmer bra överens med stegen, lite som att springa och andas i takt.
Jag känner mig nyttig och det är en skön känsla, ska soringa denna lilla rundan igen på torsdag tror jag, den är ku bara 3,75 km då den borde man ju orkaspringa  varannan dag.

Nu är det snart läggdags. Mannen ska till körskolan i morgon (MC-kort på G) och jag ska fixa och dona lite här hemma för jag tror att vi ska iväg i morgon kväll.

Kram Lina

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är som kommit igång med din träning! Kram Gunilla

    SvaraRadera