onsdag, januari 18, 2017

Att ha en ny favorit

Jag läste så otroligt mycket tidigare, jag läser en del nu också men just nu är det ju sagor och barnböcker som jag läser.
Förr när jag pendlade med buss läste jag varje dag 1 h på morgonen och 1 h på eftermiddagen.
Jag läste ofta deckare, eller bara deckare rättare sagt och då läste jag bland annat en bok av Lars Kepler som heter Hypnotisören - så jädra spännande -
 
Tyvärr har jag inte haft samma möjlighet att läsa som tidigare men så hittade jag på en av mina favoritbloggar Att vara någons fru att det finns en app som heter BookBeat
som du laddar ner på din telefon och så kan du lyssna på ljudböcker där. Det kostar 169 kr/mån.
 
Jag testade denna app
 


Jag är h o o k e d.
Helt såld, jag lyssnar varje dag, både på jobbet och i bilen och jag kan ladda hem barnböcker som vi kan lyssna på i bilen.
 
Så nu har jag lyssnat igenom Lars Keplers böcker om kriminalkommissarie Joona Linna. Jag älskar denna kommissarie. Innan Lars Kepler lyssnade jag på Camilla Läckbergs deckarserie.
 
Dagens tips från mig!
 
Kram Lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar