söndag, januari 29, 2017

En dag på sjön


Förberedd för isfiske (tror jag) Nä det är inte så snyggt men jag slipper frysa. Ja jag har några kilo till att gå ner. 



När vi kom ner till sjön så hade de redan plockat upp första gäddan. OCH jag var ute på isen, utan att vara rädd, jag har varken åkt skridskor eller fiskat sedan pappa körde igenom isen för 25 år sedan. Men idag gjorde jag det. Nästan lite stolt över mig själv. 





Det var lite grått och disigt men ändå mysigt. H tände en eld och vi grillade korv och sen snörade flickorna på sig skridskorna. C åkte nog en timme själv sen hade hon ont i fötterna. L åkte bara en liten stund. Sen ville hon hellre åka på skorna.



Nu har vi kommit hem och landat i soffan, det supersnygga understället är på så klart. Nu väntar vi på att H och W ska komma hem oxå så vi får äta lite mat.

Hoppas ni haft en härlig helg ni oxå.

Kram Lina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar