söndag, januari 22, 2017

Då var det slut...

..med helg alltså.
Vet inte var den tog vägen egentligen.
Fredagskvällen var jag och girlsen hemma själva. Mannen i huset var på galej i stora staden. Sent var han hemma oxå. Men vi kollade Fångarna på Fortet. Ja Jocke och Jonna var ju med och det r Ls favoriter för närvarande. Jocke pch Jonna har en youtube kanal. Den är kanske inte anpassad för en 4 åring men det är inget våld eller så. Vi gick och la oss vid 22- tiden och de somnad direkt. Maken kom inte hem förren runt 2-tiden.

I lördags var jag med kaninen hos frissan. Fick en god kopp kaffe och en liten pratstund. Alltid trevligt! 

Ja annars så hände det inte så mycket. Lite tvätt och matlagning.

Idag, söndag har jag städat barnens rum och de har plockat fram allt eftersom. Men det är inte stökigt i alla fall. Nu när jag var uååe för en timme sedan så låg den lilla tösen och sov i sin säng. Lite dramigbaklänges känsla på det, kanske att jag får sova ensam i min säng i natt.




Jag fick lite tid över så jag hann med att fixa till naglarna oxå. Visst är det väl snyggt med välvårdade naglar.




Kram Lina



   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar