söndag, januari 15, 2017

Helgen

Hej.

Hoppas ni haft en trevlig helg. 

Dessa både sötnosar hittade jag utanför köksfönstret idag, de stod och åt under fågelbordet.


Nä helgen har liksom inte innehållt speciellet mycket äventyr. Dåligt på att ta bilder dessutom.
Fredagskvällen var vi i badhuset hela familjen, flickorna och mannen badade och jag hade hand om inträde och kiosk.
Lördagen körde jag till dansen och sen hade C en kompis med sig hem. Jag lagade mat och plockade bort julen.
Söndagen, ja idag har jag STÄDAT. Mina händer är som sandpapper. 

Imorgon är det måndag och då är det dags för Ls ultraljud på hjärtat. Läkare har vid två tillfällen hört ett blåsljud på hjärtat. Det ska vi kolla upp i morgon, ska bli skönt att äntligen få ett svar på om det är allvarligt eller inte. 

Nu ska jag strax krama om kudden. Nybäddat i sängen och det finns inget bättre.

  Kram Lina






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar