onsdag, november 18, 2009

glögg och pepparkakor med brieost

det vill jag ha ikväll med min man tror jag - måste bara söka pepparkakor, glögg köpte jag igår med lingonsmak, kanske kan vara nått. Jag har haft bloggtorka, men nu ska jag väl ta tag i det igen och blogga lite, det är ju så dumt att det inte funkar som jag vill med min telefon, men jag får försöka lösa det på nått vis. Cornelia mår prima, hon är på dagis och lekar dagarna i ända och hon trivs. HEnens bästa kompis heter Agnes säger hon och ja hon pratar på som tusan hemma nu och det är kul för det är mer än ett ord som kommer nu som man förstår som sitta ner och sitta här, sova, hoppa ner, ramla ner, komma nu, osv osv...Snart ska vi ha lite lussefika hemma och jag hoppas att så många som möjligt vill komma för det är ju alltid trevligt :) Hampus han jobbar på både på jobbet och med jakten, jakten går väl lite trögt nu men det kommer att lossna även där, det är väl mest att han inte har skjutit nått djur för Grimm än men herregud han är ju bara två år och han ska ju leva lääänge till så det kommer det oxå. Kompisar som för två veckor sen fick en liten pojk - Albin - jag har bara sett han på bild men jag kan tänka mig att han är lika söt som sina föräldrar. Annars händer det inte så mycket, vi jobbar på och har det bra och det flyter på som vanligt.
Hoppas att du får en bra dag

Kram på dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar