torsdag, november 26, 2009

Tidigt på morgonen idag!


Jaha dår var det torsdag och fredag i morgon då helt logiskt. Idag var han lika ledsen som tidigare i veckan vår lille vovve. Fattar inte varför han har börjat att yla så fort man går i från honom, det är ju inte så att han inte får någon uppmärksamhet och han är ju inte i hundgården veckovis utan när vi är på jobbet och han har det bra där för han kan gå in i sitt lilla hus där han har gosiga filtar och värmeelement och fönster och vill han vara ute så har han en öppen koja dör han har bra utsikt över sina marker. Nä han är nog bara kelsjuk.
Idag var vi inte många på jobbet det var mpnga som vabbade och några var sjuka hoppas att jag ändå kan sluta kl 16,00, skulle så gärna vilja gå ner på gina innan jag åker hem idag, så att de hade fått en stickade klänningar i olika färger och jag har en sådan svart sedan innan och trivs så bra i den. Aja vi får se hur det blir, jag ska åka hem 1630 idag annars så. Hampus ska iväg på möte ikväll. Igår var jag på ljusparty hos Cissi, nä jag handlade inte mega mycket men jag köpte lite teljus och votivljus och dem doftar ju så otroligt gott. Cissi bjöd på så otroligt goda "knäckebröd" tror att hon hade rostat typ tunnbröd i ugnen och så haft på nån av sin goda kryddor (hon säljer alpnaering) och sen hade hon morötter och gurka oxå och så hade hon blandat till en dip oxå på nån av hennes kryddor och så hade hon även gjort chokladpudding.
I morgon är det FREDAG :)
puss och kram och Grattis på namnsdagen Linus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar